Прихильники

15.06.17

Ключниця

Було у мене замовлення на ключницю....я згадала,що десь у мене "завалялась" )))) заготовка,яку я колись ,десь,у когось виграла :)))) ,тому було прийняте рішення : до праці !
І,о чудо! До мене приходило натхнення )))


Працювала над цією роботою два дні :) 
Ключниця дофарбовувалась,долаковувалась  ще вдень,а ввечері була вдало подарована новій власниці -іменинниці :) Господар дому сам прикрутить гачечки- три штучки мають бути в рамочці, а три штучки-під рамкою (фото обіцяли надати)
Не міряла розмірів,але ключниця не маленька-висота приблизно сантиметрів 30,може,й більше )))
По роботі : заготовка з мдф (рамка вже була ). Декупажна карта з квітами -всередині,а фон- серветка. Підмальовка акриловими фарбами.Лак + "позолота" (вживу дуже гарний має вигляд )

2 коментарі:

  1. Чудово вийшло!
    Не знаю, як там вживу - на фото також гарний має вигляд:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило-для рідноїлюдини старалась :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...