Прихильники

19.05.17

Все було чудово,все було...квітково )))

Знайшла собі Людмила релаксацію-створення квіточок... але,спершу було так: купила Людмила собі дирокола та й давай витворяти....))))
Ось перші спроби були :
 Квіти  виготовлені з паперу,щільністю 160 г. Розмір квітки-вироубки 4,8 см,тому готові квіти мають не маленькі габарити))) 
 Що ж,перші спроби були,як на мене,дуже вдалі)))) ,а тому,неодмінно хотілось побачити свої витвори в роботі. Ось така листівка-нічого зайвого :
 Трошки штампів в роботі не завадить ! ;)
 Розмір листівки 10х15 см-мій улюблений розмір...чомусь :)
 Надихало завдання від блогу "Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською -Задание с изюминкой"-мої родзинки-це квіти,виготвлені власноруч і я й надихнулась квітковою тематикою із зображення на банері,а ще використала в роботі листочок з набору "Умка" (ага,з дитячого набору )від ТМ Євгенія Курдибановська-додам листівку в Галерею робіт

 Після закінчення роботи над листівкою,вирішила,що мені дуже подобаються такі квіточки в роботах,тому....і тут Людмилу понесло ))))
За другим заходом було зроблено ще кілька квіток (голубі -інші,це не ті самі))),в цих-серединки білі,а в тих-жовті) Дуже сподобалась квітка коричневого кольору.... А з відходів))) ще й маленьких квіточок надироколила й пару штучок зробила :)

 На цьому думала зупинитись-не було паперу кольорового ,запаси закінчились,але....тут сестра подарувала купку нових листів(кольорів) і ...Людмила не могла просто так взяти й не спробувати)))) З"явились ще ось ці квіти :
Думаю,скоро мої запаси знову поповняться .... Далі буде...

4 коментарі:

  1. Здоровские цветы!!!!!!! Нежно-холодная открытка.
    Спасибо за участие в задании от блога "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской".

    ВідповістиВидалити
  2. Замечательные цветочки, особенно понравились красные и бирюзовые!!! Красные вообще похожи на маки)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Світлано ! Мені теж червоні подобаються )))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...