Прихильники

04.04.17

Квіткова полянка :)

Хто мене знає,той в курсі,що зараз у мене-не найкращі часи... як нема здоров"я,то й нічого не хочеться....саме так і буває найчастіше. Але,щоб відволікатися від дурних думок,намагаюсь займатися улюбленою справою...
На днях знайшла собі релаксацію)))- виготовляла квіточки :
Цікаве заняття-скажу я вам ))) Хоча,моя донька з мене посміюється-мовляв,нема чим жіночці зайнятися....  :)))
Вже встигла використати свіженькі квіточки на листівці-обновила (переробила) одну застарілу листівочку-на скільки це було можливо...

Тепер вирішила не додавати ніякого напису,як в попередньому варіанті ))) 

Поки та купка квіточок  робила фотосесію, з"явились ще новенькі квіточки : 
 
А в роботі були використані такі дироколи : 
А...забула написати:розмір квіточок 2,5 cм

3 коментарі:

  1. Чим би ти не займалася, аби це приносило тобі задоволення! А результат вийшов гарний - квіточки чудові!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая красота, цветочки волшебные!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...