Прихильники

29.01.17

Шапка з помпоном :)

Підсіла на в"язання :)
Були вже-й снуд для доньки, комплект шапки з іншим ))) снудом, пара шкарпеток  .. (не фоткала)
А це видивилась в одному магазині пряжу й одразу замовила-бірюзові ниточки дуже сподобались)))

 А чорні нитки купила спеціально для шапки ,і помпона там само купила-доньчине замовлення )))
Вчора за день була вив"язана така шапочка  :

 В"язала в дві нитки  напіввовняною пряжею українського виробника "Ярослав". Купила два моточки,бо думала,що не вистачить,але ниток залишилось майже половина (для порівняння сфоткала з непочатим моточком)-можна ще одну шапочку в"язати)))
А бузкові нитки купляла -собі на шапку,але вони виявились не такого відтінку,як були на фото в магазині,а набагато яскравіші....і вони мені зовсім не пасують до того пальта,до якого я хотіла собі зробити обновку ))) Не знаю,куди тепер їх пристрою))),але,гадаю,в хазяйстві згодиться все ;)

4 коментарі:

  1. Треба, значить, нове пальто ;-)
    Класна шапочка! Я теж таку хочу, але без помпона і не чорну)))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нє,пальто "сірєнєвєнькє" не хочу ))))
      Та й легше-нову шапку зв"язати)))
      А ти якого хоч кольору ? ;)

      Видалити
  2. круто - за день таку шапку!
    А ниточки точно згодяться! як не до пальта, так до чогось іншого :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ларисо ! То Богдані треба було -негайно ))) А мені,як щось найде,то я можу й швидко все зробити-натхнення так находить)))
      А з бузкових ниточок ще одна шапка вже є ;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...