Прихильники

12.12.16

"Різдвяна містерія " -перша спроба :)

Щось цього року у мене ніяк немає настрою творити новорічні листівки...
Щоб хоч якось виправити ситуацію, вирішила сама собі дати чарівного копнячка ))) й прийняти участь в цікавому завданні,яке мене й надихнуло ))
"Різдвяна містерія" -3 етап
У мене створилась така листівка :
Використала в роботі,до речі, папір з набору минулорічної ))) зимової колекції від Євгенії Курдибановської :)
ОЕ завдання є штампінг . Я в роботі використала шамп з нотами та сніжинки.
З додаткових елементів я обрала пуансетію та корицю.
Листівка трошки покрита памороззю -на пуансетії ,яку,до речі зробила власноруч,та стрічці з помпончиками використала хрустальний топінг від ФД :)

4 коментарі:

  1. Ну, краще самій собі копнячки давати)))
    Прикольна листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж так-як сам себе не заставиш,то й....)))

      Видалити
  2. Ну прекрасный получился пинок :))))!!
    Морозно-зимняя открытка с яркими акцентами. Здорово!!
    Спасибо за участие в СП "Рождественская мистерия" от блогов Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской и Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити
  3. Открытка замечательная) спасибо за участие в СП "Рождественская мистерия" от блогов Cherrylana designs и Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...