Прихильники

07.12.16

Свято наближається...

Свято наближається.... моє улюблене свято )))
Люблю зиму,але цього року вона мене не радує-так склались обставини....
...скрап закинула десь далеко ))).... підсіла на в"язання))) потрошку декупажу...
Новенькі,свіженькі дощечки :

 Дощечки цілком придатні до прямого використання-зворотня сторона робоча.
А можна використати ,як панно-для святкового декору кухні ;)

 Розмір дощечок 23х14 см. Декупаж серветкою. Повністю підмальовані акриловими фарбами,полаковані.
За мотивами колишніх новорічних листівок-пам"ятаєте такі ? ;)
Прийму участь в завданні від блогу ТМ "ROSA TALENT" -"Ялинка "-на моїх дощечках є зображення ялинок-адже,це -неодміний атрибут Нового року !
Тим паче,в роботі я використовувала акрилові фарби цієї ТМ-дуже подобається з ними працювати :)
Мої маленькі запасики :

2 коментарі:

  1. Нічого собі - маленькі запаси)
    Прикольні дощечки - я пам"ятаю тільки листівку з їжачком, а ще, мабуть, того самого художиника з білочками і Снігуркою) І взагалі, твою коробку з листівками пам"ятаю - розглядати їх і сортувати по святах було ще те цікаве заняття... Ех, все-таки, класно, коли надсилають листівки поштою...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж -маленькі))),треба ще поповнити...
      А листівки треба переглянути -ті,що збереглись-може,там і є такі,схожі на ці картинки ;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...