Прихильники

24.10.16

Блокнот "Помаранчевий Сов " :)


 Виявилось,блокноторобіння-дуже захоплююче дійство.... Але,також виявилось,що одного бажання було замало-зробити блокнота власноруч, "з нуля"...а потрібні були ще й підходящі матеріали )))
Тому,одразу попереджую- мій блокнотик з підручних (в буквальному розумінні) матеріалів,з тих,що знайшлися в запасах :
Формат блокнота -А6, містить 100 кольорових аркушів
 Так,як тканин я в своєму арсеналі не маю, щоб вибрати було з чого))),я знайшла в своїх запасах тканину для вишивання-помаранчевого кольору ,а на схемку сови якось натрапилось само собою-тому було вирішено все це зліпити до купи об"єднати-в одне ціле
Сторіночки проштамповані
Листочки в блокноті білі, жовті,зелененькі та світло-помаранчеві :
Форзаци-дуже скромні :)
Блокнотик дуже м"якенький,бо обкладинка містить синтепон )))
Ось такий Сов у мене получився :
До речі,це-перший мій блокнотик ,тому,косяків в цій роботі трошки є))),та ,тим не менш-він мені подобається )))
Додам свого "першачка"))) на завдання-асоціацію  від Аграфки "Мінімалістичний, лаконічний "
Я люблю роботи,в яких-все просто...тому,мій блокнотик містить мінімум декору-лише лаконічну вишивку на обкладинці та кілька штампиків всередині )))


7 коментарів:

  1. прикольний совун)))
    Але мені здається, що розмір блокноту А6?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж так)))) ,помилилась.
      Дякую ! Гадаю,як для першого разу,то-взагалі супер )))))

      Видалити
  2. З дебютом!
    Дуже миле совеня на обкладинці:)

    ВідповістиВидалити
  3. Ага, затягує ця справа!!! Чудовий блокнотик вийшов! І осінній, завдяки кольорам :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Люда, привет!
    Сова совершенно очаровательна) Обложка должна сниматься,чтоб никогда не заканчиваться на одном блокноте)

    С ув. Вика
    Блог магазина "Аграфка"

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...