Прихильники

18.10.16

"Чоловічий " конверт для грошей

Чомусь чоловічі роботи завжди викликають паніку в свідомості ))))- що-де-коли і як його -те все- зробити ?
Звісно, набагато простіше було б причепити на роботу пару квіточок\метеликів\намистинок-і вже легше )))
Але...але.... потрібно було зробити роботу для чоловіка ....
 Получився у мене такий конверт-робила за новою схемою))) Процес сподобався,хоча....я трохи напартачила )))) Але,всей брак був успішно замаскований)))

 Розмір цього конвертика 21х9 см- поміщаються будь-які купюри ( іноземні-також)
Всередині-кишенька для грошей, все скромненько :


 Надихалась завданням від блогу Арт Клуб UA- Три в рядок "Смужки "
Смужки у мене присутні, з додаткових ОЕ у мене є годинник, гудзик і вирубка (кінострічка )


3 коментарі:

  1. так, з чолоічими роботами не все так просто)) Самими квіточками не "відмажешся"!! Я також кожного разу роблю роботу на чоловічу тематику тремтячими руками))
    Гарний конвертик,мав сподобатися одарюваному!

    Дякуємо за участь у завданнях Арт Клубу ♥

    ВідповістиВидалити
  2. Гарний, дійсно чоловічий, а в мене чоловічі часто з квіточками :)
    Дякуємо від Арт клубу

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...