Прихильники

03.09.16

Для моєї донечки-ясного сонечка :)

Сьогодні я  показую маленького альбомчика,якого зробила для своєї донечки Богданки на День народження .
Робила таке вперше ))) Ніяк не наважувалась....то довго зважувала....Але ,бажання зробити перемогло боязнь- братися за щось новеньке .
Міні-альбомчик має розмір по обкладинці 7,5см х 5,5 см (а сторіночки-7х5 см)
Альбомчик містить 5 сторіночок для 10 фотографій 6,5 х 4,5 см 
Для фото в альбомчик я вибрала фотографії з Богданчиної фотосесії... 
Альбомчик не простий-між ,спеціальносконструйованими))) сторінками можна помістити теги з фотками,які не помістились в альбомчик,але дуже їх хотілось додати))) 
На тежики можна було з обох сторін розмістит фоточки,але я вклеїла тільки з однієї сторони 
Зі звороту теги проштамповані,на титулці -метелик від Cherrylana designs ))) 
Ось такий вигляд мініка згори (теги всі заховані в серединки-кишеньки сторінок ) 
Альбомчика можна носити з собою в сумочці,наприклад-він такий компактненький))) 
Спонтанно склалась ще й листівка -у такій кольоровій гамі,як альбомчик.
Всередині-кишенька для грошей 
 
Робила альбомчика,надихаючись завданням "Палітра" від Cherrylana designs ,правда,не знаю,чи приймуть мене дівчата-у мене тут червоний колір трошки є ))))


3 коментарі:

  1. Як же приємно робити такі речі для своїх діток ))) Чудовий альбом вийшов!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесный альбом и замечательный подарок!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ну так, червоного трохи є, але робота класна, доньці напевно дуже сподобалось. Дякуємо за участь у завданні блогу Cherrylana designs.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...