Прихильники

09.07.16

Марафон паспортних обкладинок. Етап 9

Добігає свого завершення Кольоровий марафон паспортних обкладинок-вже передостанній, 9 етап.
Цього разу в завданні приймає участь сірий колір + ОЕ- шестерні
Спочатку мене це завадння шокувало)))) і я думала,що вже буду пропускати даний етап-нічого не приходило на думку...ідей ніяких не було....
Але,сьогодні-під звуки дощу й сірості дня-прийшло натхнення....

 Сірий колір у мене-основа з перламутрового картону сірого кольору ( сірого паперу небагато знайшлося в моїх запасах...),також серед шестерней чорого кольору у мене-одна стального (сірого)...металева така штучка)))) 
Там,на рябенькому папері теж є де-не-де сірі плямки,але не дуже видно та й декором позакривала трохи )))

 Не знаю,в якому стилі у мене вийшла ця обкладинка)))),але результатом я цілком задоволена !
 Завдання проходить у блозі "Доступный Скрап " -ТУТ

5 коментарів:

  1. Как всегда самобытная работа. Спасибо, что участвуете в заданиях блога "Доступный скрап"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Большое спасибо !))) Сама не понимаю)))),как такое получилось....

      Видалити
  2. Очень красиво! Спасибо от блога "Доступный скрап".

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...