Прихильники

05.07.16

Марафон паспортних обкладинок . Етап 8

Майже добігає кінця Кольоровий марафон паспортних обкладинок-ось уже й 8 етап.
Для завдання-колір оранжевий + ОЕ -комахи.метелики,жучки

 Основним оранжевим елементом у мене є квіточка та обов"язковим- маленькі метелики
До речі,папір в горошки-з чоловічого )))) набору " Swagger "
Надпис "паспорт"-чіпборд,якого я пофарбувала штемпельною подушечкою))) ,так як і -заборчика.

 Паперова обкладинка гарно "вдягається" у прозору обкладинку з пфх
 Завдання проходить ТУТ ,у блозі "Доступный скрап "


До речі,моя обкладинка в бузково-блакитних кольорах із 7 етапу потрапила в ТОП-3
Я рада,й мені дуже приємно !


4 коментарі:

  1. Какая задорная обложка на паспорт, просто прелесть! Спасибо от Доступного скрапа!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень милая обложка у Вас получилась. Спасибо, что творите с Доступным скрапом

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...