Прихильники

06.03.16

Великодні кролики

Чому кролики -Великодні? Не знаю.... і,коли побачила цю серветку,одразу уявила ,що я з нею хочу зробити....одночасно замовила заготовку дерев"яну та металеві гачки....
І створила таку ключницю :


Тільки весь час думаю:при чому тут ці кролики й каченя ? Ну,ця картинка мені чомусь асоціюється зі святом Великодня )))
Показувала роботу іншим людям-в один голос кивають: великодня картинка.... Отже,не я одна тут вбачаю щось подібне))))
Розміри роботи 32х16 см. Декупаж. Підмальовка акриловими фарбами,лак.


 пс:зацініть,яку я знайшла лавочку для фотосесії)))))))
Надихнуло завдання від Арт Клубу- СП "Веснянка" -2 етап,а надихалась святом Великодня.



6 коментарів:

  1. Гарненькі кролики ))) такі беззахисні і милі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмилко! Це-той випадок,коли я побачила серветку й одразу "запала" на неї)))

      Видалити
  2. Чудові і милі малятка) Дуже гарно. А де гачки можна взяти? Менідуже треба... І нарешті блогер пустив коментувати) Ура!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка,рада тебе бачити ))))
      Гачки я купляла в однієї дівчинки у ВК-якщо треба,я тобі дам наводку(пишеться -разом...)ггг!!!))))

      Видалити
    2. О, чудово! Давай! і наводку, і на все інше)))

      Видалити
  3. Класні зайчики і качечка - уявляється ключниця у старенькій сільській хатинці)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...