Прихильники

20.03.16

Метелик

Створилась у мене обкладинка на паспорт (давно їх не робила...)
Чесно зізнаюсь,використала залишки й обрізки з набору "Тіффані" від Тетяни Синиці та роздруківку метелика,яку отримала в подарунок )))
 Зворотня сторона простенька- тут папір сам по собі й так гарний)))
Напис-відштамповка "passport" від Cherrylana designs

 А надихнуло мене на створення цієї роботи завдання від Арт Клубу UA-4 етап СП "Веснянка"
Обов"язковий елемент-комашки,метелики,мушки,букашки,жучки....Я використала картинку з метеликом і вирубку метелика


4 коментарі:

  1. Обкладинка на паспорт зроблена у моєму улюбленому кольорі. Навіть не знала. що у цього виробника такий гарний папір є. Потрібно заглянути до неї))) Та й я би ніколи не сказала, що зроблено з обрізків. Дуже креативно.
    В мене ціла купка їх є.. До них потрібно мати талант, щоб робити такі речі.
    Дякую за участь у нашому сп, Арт клуб.ЮА.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую.
      А папір цей вже знятий з виробництва й в продажу нема...

      Видалити
  2. За лёгкость сердечное спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...