Прихильники

19.03.16

Король -Ведмідь :)

Нарешті завершила роботу,над якою працювала останнім часом-то ніяк не починалось,то -не продовжувалось...то -не хотілось ...але,я це зробила і дуже цим пишаюсь)))))))
Справді,я дуже рада,що у мене вийшло !(адже,вийшло-так?)
Металева фляжка.Декупаж.
 Задекупажено тут з обох боків,підмальовано акриловими фарбами,трошки "позолочено" та додано акцентів "золотим" контуром.

Ця робота мені дуууже подобається)))) 
Тут -фото зі спалахом,на якому видно де-не-де "позолоту" по всій поверхні...

 Фляжка невеличка-висота 12,5 см ,ємністю 250 мл
В руці-наче клатч ))))) ггг!!!

пс:для хорошого хлопця з позивним "Ведмідь " :)

2 коментарі:

  1. Крутий ведмідь!А як її передати тому Ведмедю? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Сама не знаю-як? Мабуть,як прийде до мене)))),тоді й віддам...

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...