Прихильники

02.03.16

Штампуємо до весни разом-3 етап

Створилась у мене листівка -з яскравими жовтими квіточками))))

  За умовами третього етапу "Штампуємо разом..." потрібно використати в роботі кальку та,зрозуміло,скористатися штампами...
Я діставала дівчат з ДК питаннями)))....бо кальки у мене нема,а прийняти участь в завданні мені хочеться...тому,я знайшла вихід !
Але,по порядку... На крафт папері відривалась штампуванням))))-використала  6 штампів !
Три з них-годинник, плівка й фоновий-кружечки-від Cherrylana designs
А штамп-напис та клітка-від "Штампи з любов'ю "
Було ось так:


...а стало так :)

Я згадала,що маю метелики з кальки,які мені подарувала сестричка))) ,тому однозначно вирішила цим скористатися
На листівці-два метелика  один на одному...щоб трошки об"ємніше й невагоміше здавалося)))
Листівка розміром 10х15 см 

Фоткала при поганому освітленні-на вулиці хмурно...ще й сніг сьогодні йшов (весна-називається...)
Сподіваюсь, я все правильно зрозуміла й зробила? ;)

3 коментарі:

  1. Отличное сочетание! А бабочка прям парит над цветочками.
    Спасибо ,что творите с нами, Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка чудова листівка! Метелик наче рухає крильцями, і букет неймовірно весняний))) Дакую, що штампуєте з нами! ДК Cherrylana Designs ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Листівка пахне весною))))
    Спасибі від "Штампів з любов"ю")))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...