Прихильники

09.02.16

В -рожевому

Так вже чогось склалось у нас,що,коли народжується дівчинка,ми вбираємо її в рожевих кольорах,а коли-хлопчик,то-в блакитних...Не знаю,чи всі дотримуються таких "правил",але-традиції...традиції...)))
Ну,я далеко не ходила ....і на честь народження маленької Іринки -довгоочікуваної донечки моєї подруги,витворився отакий подарунковий набір)))

  Зрозуміло,що шампанське повинно було бути  рожевим)))
На пляшечці є дата народження та ім"я маленької дівчинки.
По роботі: декупаж серветками,підмальовка акриловими фарбами та контурами по склу , лакування+декор.

 Ну,і зробила вітальну лістівку з такої нагоди:


В роботі використала відштамповку малюка від Cherrylana designs  ,тому відправлю листівку в галерею робіт.
Відштамповка розмальвана акваральними олівцями, "посаджена" на об"ємні квадратики.
Також в роботі використала вирубку з трояндами,яку колись отримала в подарунок)))
Прошивала вручну)))))
Напис "З народженням донечки " від "Штампи з любов"ю"
 
До речі,в мене з цим штампом якось трапилась пригода-я купила два штампи-"З народженням донечки " і "З народженням синочка"...зробила дві листівки-випробувала штампики і....штампик для донечки ...кудись зник... Перевернула всю хату-ніде не знайшла його....мусила купити іншого....
Яким було моє здивування.коли десь рік по тому,моя "пропажа" знайшлася-штамп в упаковці причепився до дна коробки з скрап-матеріалами,яку я перевернула неодноразово....пройшло трохи часу-і штамп сам відчепився від дна й показався мені на очі... Отаке...тепер у мене- два однакових штампа :) 


5 коментарів:

  1. Дуже милий набір!Так подобається мені маля в оточенні квітів на листівці:)
    А ти при пошуку штампу ніжку столу перев'язувала? Чашку догори дном перевертала? Я сама не дуже вірю в ці прикмети, але чомусь вони допомагають:)))) Аж смішно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ні-нічого такого не робила...я взагалі думала,що я його випадково викинула в сміття,тому й не надіялась його знайти й купила нового)))

      Видалити
    2. Стола з ніжками не маю, буду перевертати чашки - історію зі зниклою у мене вишивкою ти знаєш))))
      Чудовий подарунковий набір!

      Видалити
  2. Який дівчачий-дівчачий подаруночок вийшов. дуже мило))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлічка,дякую-це для моєї подружки,чи вірніше-для її донечки )))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...