Прихильники

03.02.16

Сердечка

Виготовила два невеличкі( розмір 7х7 см) сердечка-підвіски:

 Техніка-декупаж двосторонній
Матеріал-мдф
Мені особисто більш до вподоби рожеве,а моя донька вподобала собі біло-червоне-отже,я спокійна:комусь ці сердечка припадуть до душі,бо на всякий товар......)))))))
Вибачте за таке фото-один раз поспіхом клацнула зворотній бік медалі сердечок й не додивилась,що фото розмите якесь вийшло(погода була похмура) ,а валентинок цих вже вдома нема,щоб перефоткати)))



Якби мені сказали скласти рядок асоціацій від слова пристрасть,я б почала так:пристрасть-любов-почуття-серце....
Відправлю свої валентинки на завдання від блогу Арт Клуб UA "Крилаті фрази.Пристрасть"


4 коментарі:

  1. І мені ближче до душі рожева:) Хоча гарні обидві!

    ВідповістиВидалити
  2. Я солідарна з Богданкою - може, через те, що ще не робила нічого з такої серветки)) Але обидва сердечка дуже милі!
    Дякую від Арт Клубу за участь у завданні ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Сердечное спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити
  4. Декупаж для мене таке дуже підступне хоббі, яке я не пробувала опанувати, але напевне ще все впереді. Я лише милуюсь подарунками, якщо отримую в такому дусі)))
    Дякую, що береш участь у нашому завданні. Арт клуб, ЮА.
    А сердечка такі милі-милі)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...