Прихильники

22.02.16

СП...СП...навкруги-самі СП )))

Дійсно,куди не глянь у блогах-кругом СП )))
Я вже в одному приймаю участь,то не мала баба клопоту вирішила прийняти участь ще у двох)))
Моя весняна листівочка (10х15 см)

 Застрибую в останній вагон(може,вже й не встигаю....) по СП "Штампуємо до весни разом" від блогу Cerrylana designs .
Перший етап-ембосинг. Так ,як у мене нема ні фена,ні пудри для ембосингу,тоя вже думала не брати участі,але....дівчатка сказали,що можна скористатися іншими способами-сухим ембосингом,то я й надумала)))
Використала папір з тисненням,а також,окрім надпису-штампа(від "Штампи з любов"ю") ще використала в роботі відштамповку метелика від Cerrylana designs



А також на створення листівки надихнуло СП "Веснянка" від Арт Клуб UA-я зробила листівку до весняного свята з обов"язковими елементами для першого етапу-гілочки та весняні квіточки(у мене-цвіт вишні)

7 коментарів:

  1. Тк, стільки СП цікавих надихаючих - тільки те й роби що твори в день і вночі))
    Чудова листівочка!
    Напевно пора зробити собі подаруночка до 8-го березня та придбати фена з пудрою. Я собі китайського на Алі взяла - цілком пристойний і майже в два раза дешевший за всім відомий рожевий (не памятаю фірму)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рожевий Dovecraft :), у мене такий), перепав від подруги - я б і без нього обходилася, а тепер треба пудри, чорнила... - зайві витрати одним словом)))
      А листівка дуже мила - весняно-святкова ;-)
      Треба організувати СП - хто більше СП подужає)))

      Видалити
    2. Та інколи завдання надихають,само собою,та й спонукають до дії-а то сидиш...розслябляєшся...нічого не робиш...а тут-бац! треба встигнути в термін! )))
      пс:я ,мабуть,так і обходитимусь без того фена-це не головне)))

      Видалити
  2. Гарна весняна листівка! Дуже добре, що Ви не здалися перед труднощами і достойно вийшли з ситуації за допомогою тиснення! ;) Дакуємо, що з нами! ДК Cherrylana Designs

    ВідповістиВидалити
  3. Така ніжна весняна листівочка, добре що встигла. Дякую за участь у СП cherrylana designs і АртКлубу

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...