Прихильники

28.02.16

Штампуємо разом .Етап 2

Продовжую "штампувати разом " з Cherrylana designs
У мене нафантазувалась ось така листівка :
 Виконуючи чергові умови  етапу 2,я спочатку на папір через трафарет з гілочками побризкала перламутровим спреєм зеленого кольору...потім через інший трафарет де-не-де нанесла текстурною пастою трошки камінців...тюльпанчик -гумовий штамп виробництва USSR )))))

Відштамповку тюльпана я розфарбувала акварельними олівцями,вирізала та посадила на об"ємні квадратики.
На тежику-відштамповки фоновим штампиком від Cherrylana designs
Напис -штамп від "Штампи з любов"ю"
 Ось такий собі-монохромний мінімалізм ))))))


3 коментарі:

  1. пам"ятаю я ті штампи - там ще сонях такий гарний... А в мене бедрик з них))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там ще й нарцис гарний мені))),та й інші квіточки-прикольні.
      Бачиш,які ми були колись модні,але не знали про це,що ми-такі модні ))))

      Видалити
  2. Листівка така мила, такі штампики цікаві використала. Дякуємо за участь в СП блогу cherrylana designs

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...