Прихильники

21.02.16

Для себе,улюбленої ))) СП. 2 етап.

Сьогодні в мене -дебют))))
Нарешті я наважилась...зібралась з думками й спробувала...і я зробила це!
Мій перший альбомчик:
 Для роботи використала за основу сторінок-пивний картон і набір паперу від Тетяни Синиці "Вінтаж".
Обкладинки за допомогою трафарета задекорувала структурною пастою .
Так ,як я не збиралась робити найближчим часом альбома,то відповідних(спеціально підібраних ) матеріалів не було -використовувала,що знайшлось в запасах)))

 Не хотіла робити альбомчик у чисто вінтажному стилі-сторіночки складались під настрій
Альбом ,розміром 12,5х20 см,містить чотири розворити,зовсім різні за сюжетом)))
На десять фотокарток,розміром 9х12 см ,плюс-кишенька -конвертик для додаткових фото чи записок якихось))
Перший розворот-з любовним настроєм...чи-настоєм?))),який містить баночка-відштамповка від Cerrylana designs Також від цього ж виробника тут використано штампик "плівка",тому відправлю цю сторінку в Галерею робіт
 Другий розворот-скромніший))) На одній сторінці місце для одного фото,а на другій-для двох фото,які заховаються й зав"яжуться на стрічку)))
 Третій розворот теж для трьох фотокарток,хоча можна так постаратися,що й четверта тут поміститься)))
На цих сторіночках використала текстурну пасту й за допомогою трафарету нанесла трошки освіжаючих орнаментів)))
 Четвертий розворот-"шоколадний"))) Тут ,на одній сторінці можна розмістити одне фото,а на іншій-можна сховати кілька штук фотокарток,які не хочеться всім показувати))) -може,це-секретна інформація? ;-) Також,можна в конвертик заховати якісь записки,білетики ,тощо...
Трошки детальніше одна сторіночка...мені так подобається ця пряжечка-вирубка)))
 І трошки детальніше-інша сторіночка...тут,наприклад,я використала квіточки-молди,які давно лежали бездіяльно,а тут пригодились)))

Чесно кажучи,я дуже задоволена своєю роботою-адже,це перша моя робота.подібного плану...Нехай,цей альбомчик-не супер-пупер-крутий))),але він дійсно зроблений з любов"ю і від роботи над ним я отримала масу задоволення...
З обов"язкових елементів я на різних сторінках використала,мабуть,більшу кількість-із запропонованих-вирубка,підвіска,стрічка.
На обкладинці-рамочка-молд,ключик-чіпборд,стрічка.


 Мабуть,залишу цього альбомчика собі))))
Як ви гадаєте,мій "перший млинець"-нормальний? ;-)
                                                                         Завдання ТУТ
 Спонсор завдання СкрапОблака
Спонсор завдання Євгенія Курдибановська

Головний спонсор СкрапМир


11 коментарів:

  1. Людочко,чудовий вийшов альбомчик!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко! Мені сподобалось-можливо,буде продовження...)))

      Видалити
  2. Вітаю з почином! Тепер чекаю альбома з фотокартками ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Алінко,після цього треба зробити перерву)))),але задум ,звісно,вже є ;-)

      Видалити
  3. Не те що - нормальний, а дуже навіть гарний :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Классный альбомчик! Спасибо от блога Бумажное Вдохновение.

    ВідповістиВидалити
  5. Ну , Людмила, натворила... краси!Дякую за участь у СП від блогу "Бумажное вдохновение"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за "чарівний пенделик"-я б ще довго роздумувала :бути чи не бути?)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...