Прихильники

29.01.16

Тріо. Різні .

Покажу одразу три листівки,які робила ....для магазину)))) щоб -не дорого
Насичена ,рожева,але не надто яскрава,листівка
Серце-на вспіненому скотчі і крильця-теж )))
Квіточка,до речі,саморобна :)

 Наступна листівка,як на мене,якраз для підлітків)))),бо саме вони є моїми клієнтами на свято Валентина)))
Використала тут папір від СкрапМір,а картинка з ведмежатком-саморобна)))) Якось була балувалась трохи: серветка приклеюється до картону через плівку)))))



А цій листівці надала "друге життя"))- мабуть,років три тому її робила моя донька...на листівці були два серця і стрічечка внизу...Коли мені ця листівка потрапила на очі(а листівки у мене всі зберігаються в коробці й чекають свого часу),я вирішила її трошки оновини-додала напис та квіточок...Серця-на вспіненому скотчі.
Всі листівки мають розміри 10х15 см-мій улюблений розмір

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...