Прихильники

03.01.16

З Новим роком !

Ми його так довго чекали...аж цілий рік)))...нарешті він прийшов!
Сподіваюсь,прийдешній рік принесе багато радісних подій та гарних новин!
До "новорічного" столу були зроблені святкові пляшечки:

Шампанське ще з такою картинкою не робила))) раніше,тому,було цікаво,що ж з цього вийде?   ;-)

 На іншій стороні медалі пляшечки-число нового року та сніжинки...
Одну сніжинку спробувала через трафарет-текстурною пастою....не задоволена результатом!
По низу пляшки-імітація снігових кучугур (снігу у нас так і нема,на жаль...) тією ж текстурною пастою-результат набагато вдаліший)))



Також ще була задекупажена одна пляшечка-порожня....просто так...але результат радує мене)))
пс:ще назбиралось кілька робіт на новорічну тематику-буду якось додавати....бо на створення чогось новенького поки що натхнення нема)))

4 коментарі:

  1. Людочка,з Новим роком!!!!!!!
    Які чудові твоі пляшечки!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!
      Мені чомусь подобається "розмальовувати" таке)))

      Видалити
  2. До нового року залишилося 363 дні :-)
    Гарні пляшечки, я з сніговиками колись робила шампанське)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж ти мені цю серветку й подарувала)))) і я вирішила теж собі таке зробити ;-)
      ....ага,свято наближається...!))))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...