Прихильники

18.11.15

Замерзла пуансетія з ароматом кориці)))

У мене вже точно "свято наближається....."))))-поперло на новорічні листівки...
Може,тому,що мені сподобався набір  "Зима" від Тетяни Синиці-це вже третя листівка з використанням цього паперу...


Пуансетія зроблена власноруч...трошки притрусила її хрустальним топінгом-ніби іній покрив квіточку...
Взагалі,пуансетії у мене одразу асоціюються з новорічно- різдвяними святами... може,коли-небудь і собі придбаю цю рослину...
А також різдвяні свята асоціюються з ароматною випічкою,яку я залюбки приготую)))) і обов"язково додам в тісто духмяної кориці.....ммммм....))) тому,в своїй роботі я використала запашну паличку кориці ;-)


Надихнуло завдання від блогу Scrap Мир
 А також надихнуло завдання від Аграфки


11 коментарів:

  1. Ой, как праздника захотелось! Классная открытка!

    ВідповістиВидалити
  2. а я цього року без випічки, на жаль( Зате з пуансетією)
    Чудова листівка ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А ти приїжджай до нас-напечемо разом ;-) Але ми-без пуансетії)))

      Видалити
  3. Спасибі, що творите разом з Аґрафкою!

    ВідповістиВидалити
  4. Красивая работа!) Спасибо, что творите вместе с нами, ЧБ Аграфка!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...