Прихильники

16.11.15

Червоно-зелений Новий рік :)

Читала ,що сьогодні в деяких регіонах вже падав сніг... У нас сьогодні було сонце,а вчора-дощ...Чесно кажучи,дощ вже трохи набрид....як на мене,то нехай би вже був сніг))))
Я люблю зиму,бо взимку-моє улюблене свято))))
Моя нова листівка показує,що я вже вся-в очікуванні))))
 Використала папір з новорічної колекції Тетяни Синиці та картинку з вінтажної колекції цього ж автора.
Пуансетія-моїх рук справа)))
На цьому фото трошки погралася з освітленням-квітка наче справжня))) Ну,і-багато ялинових гілочок...яке ж свято Нового року без ялинки? ;-)


Поз завданню від блога Доступный Скрап -у мене получився червоно-зелений Новий рік :)

За скетчем від Сherrylana designs-тільки я перевернула скетч на 90 градусів :)

5 коментарів:

  1. Ой, а в нас дощі...дощі.... й справді, вже можна і сніг :-)))
    А листівочка така, як я люблю :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Классическое новогоднее сочетание. Зеленый-красный. Очень нравится! Спасибо, что творите с Доступным Скрапом!

    ВідповістиВидалити
  3. Замечательная открытка! красные акценты очень гармонично расставлены! Тоже очень люблю Танину бумагу! Спасибо от Доступного скрапа!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень понравилась открыточка, атмосферная такая за счет фотографии, и цвета. Спасибо, от Cherrylana Designs ;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...