Прихильники

06.10.15

Кілька запитань...

Листівка з кишенькою для грошей


Використала папрі Скрап Мір ,який я вибрала на суму подарункового сертифікату,який я виграла одного разу...в одному блозі...


До речі,у мене тут виникли питання:чи варто продовжувати вести блог? 
Якщо ви заглядаєте до мене хоч деколи,невже вам важко залишити для мене хоч кілька слів-мені буде приємно?..Чи вам зовсім не цікаві мої роботи?
Ну,і ще одне таке питання: чому люди(блоги),які проводять завдання,навіть не соізволять написати коментаря під роботою...адже,я роблю їхньому блогу у себе на сторінці рекламу  я приймала участь у вашому завданні і мені приємно знати,що ви тут були))) Звісно,це не всіх блогів стосується,але все-таки....буває всяке...
пс:наболіло...

10 коментарів:

  1. Забежала сказать, что открыточка премиленькая, а тут такой настрой ))) Людочка, прости за русский, у меня в компе нет украинской раскладки, муж никак не установит )))
    Ты сильно не парься. И ответь себе на один вопрос. А тебе оно надо? Для чего ты сама приходишь в свой блог? Ты кого-то тут ждешь? По себе могу сказать, что каждый день заходя к себе в блог, я отмечаю, что прибавляются или уходят ПЧ, но комментируют по прежнему самые верные пять-семь человек ))) И меня совершенно не напрягает. Иногда заглядывают люди, которые увидели мои работы в каких-то галереях, в заданиях. Но я знаю, что это разовые комментарии. Ну и конечно, сама хожу в гости и много у кого комментирую (сейчас Алинка бросит в меня тапком, давно я у нее не была).
    А вот то, что дизайнеры не комментирую работы к заданиям, это плохо. Но плохо это для админа, у кого эти дизайнеры в ДК состоят. Они халатно относятся к своим обязанностям. Не более! Но тебя это не должно так огорчать. Ты не новичок, которому нужно постоянно одобрение окружающих и маститых мастеров. Ты же сама крутой мастер! Твои открытки, блокноты, обложки, а шампанскоеееееееееееееее! Это же шедевры! Так что переставай хандрить, выпей чайку, посмотри хороший фильмец и снова с головой в творчество. Для себя любимой ))))
    Кстати, а открыточка все таки премиленькая ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило ,за відгук ;-)
      Та ,щоб я вже тут впадала у розпач від того,що мені не коментують,то-ні,такого,звісно,нема))) Я просто задала питання....Хоча,деколи просто хочеться з кимось і перекинутися кількома словами...А то теоретично-люди ж заходять,дивляться,а практично-нема нікого)))))
      Оосблива подяка-за крутого майстра!!!!))))))

      Видалити
  2. Тапки кидати не буду - холоддддно вдома))))
    Я теж за те, щоб не паритися з цього приводу і цілком підтримую Людмилину точку зору з приводу кометарів ДК) Але ж всяке буває...
    І, як я вже не одноразово писала, чиатачі - вони на те і читачі, щоб читати ( і дивитися картинки), а коментатори - коментують ;-)
    А ще, з власних спостережень, багато майстринь переселилося в Інстаграм - там додають свої роботи і коментують інші...
    Листівка гарна - з нового паперу ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алинка, береги себя и ножки держи в тепле ;)

      Видалити
    2. Знаєш,Алінко,про ДК-інколи здається,що вони не залишають коментарів,бо й не дивляться всіх робіт...але...кожному-своє.
      В Інстаграм не хочу-з мене вистачає й того,що є....)))) А потім з Інстаграм будуть ще кудись переходити....зачєм?)))))
      Звісно,я творю в своє задоволення й ділюсь з іншими результатами своїх творінь,хоча...кожному було б приємно отримати якийсь відкуг)))
      Так,листівка з нового-виграного-паперу))) Зразу спробувала на ділі :)

      Видалити
  3. Людочко,звісно вести блог,показувати свої роботи,ділитись....
    У тебе є ж ми!!!
    Звісно всяке буває,не завжди вистачає час на коменти(ех.....
    Он,я все ніяк не доберусь свої роботи повиставляти))))
    А на рахунок ДК,ну це їх обов"язок я так рахую,тим більше коли ти обираєш їхнє завдання із сотні інших!)

    ВідповістиВидалити
  4. Людмила, открытка очень славная! Про ДК челенджей, которые не комментируют, согласна полностью, но при этом требуют размещения о себе, в виде баннера задания, при публикации поста, а спасибо за участие написать не желают.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна листівка! Яскрава и ніжна водночас ;)
    Людо, не варто засмучуватися через те, що хтось не залишає коментарів... Хоча, я чудово розумію як воно, адже теж через це проходила... у мене навіть пропадало бажання брати участь в завданнях від тих блогів... Але коментарі не найважливіше, важливо робити для себе та для тих кому це цікаво, а такі люди є! ;)
    Тому блогу бути!!! )))
    Дякуємо, що берете участь в наших завданнях! Завжді рада завітати сюди! ))) Cherrylana Designs

    ВідповістиВидалити
  6. Ой, Людмило, у мене таке ж бажання інколи виникає)) Але потім згадую, що я сама ну дуже рідко щось пишу, не вистачає часу) Я й так в інтернеті багато часу проводжу за роботою, тому часто просто швидко проглядаю пост, але на писання мене вже не вистачає! І у мене теж коментують тільки декілька постійних людей) Та й в інстраграмі до речі так само!
    Тому не переймайтесь і ведіть блог обов'язково!
    А листівка чудова і скетч читається прекрасно! Дякуємо, що надихнулись завданням від Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...