Прихильники

23.10.15

Для справжнього модника :)

Показую сьогодні листівку,яку робила на завдання в якості запрошеного дизайнера )))
 "Чоловіча " листівка,розмір 10х15см

Наглядний приклад,як обрізочки паперу стають у нагоді )))),а також пригодилась картинка,яку мені колись прислала одна подружка))),а також-вирубка шестерьонки , яку я якось виграла ...щоправда,детальки були білі,але я їх пофарбувала срібною акриловою фарбою)))
В роботі використала папір з набору "Swagger "від Fancy Pants (прикольна назва,пра? а перекладається,як-хіпстер,модник,франт)


 Отже,запрошую всіх на нове завдання від блогу Арт Клуб UA-Моя країна-Україна-"Київське метро"- в роботі обов"язково повинні бути присутні зображення всіх видів наземного транспорту(на вибір),або- число 55 .Чому таке загадкове число? А ви заходьте в блог і про все дізнаєтесь самі ;-)

2 коментарі:

  1. Класс! Мне тоже нравится, когда обрезки идут в дело, получается такое полотно необычное ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А ,між іншим,цю картинку з авто мені ти прислала)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...