Прихильники

29.08.15

Magic Box для моєї Бєлочки :)

Два дні тому був День народження в моєї донечки Богданки-їй виповнилось 19 років...
Так,як дівчинка вона у мене вже доросла,то я вирішила їй вручити грошовий подарунок)))
А гроші були подаровані у такій чарівній коробочці :
Magic Box робила вперше...
 На розгортці в середині  наштампувала побажань :

 Використала набір паперу "Тіффані" від Тетяни Синиці .
До речі ,ця робота вже встигла виграти приза))))))

Гарних вам вихідних ! Нехай задумані бажання здійсняться !;-)

Нагадаю,що подарую комусь із бажаючих три своїх листівки -ТУТ

3 коментарі:

  1. Дуже гарна коробочка! Молодець! А я Богданці нічого так і не зробила(...

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже ніжна! І дуже чарівна!
    Іменинниці сподобалося?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...