Прихильники

20.08.15

Маленьке пригощання :)


Виявляється,моєму блогу в липні виповнилось аж 5 рочків !))))
А я чомусь пропустила таку подію...може,через те,що сама відмічала невеличкий ювілейчик...)))
Тому,з нагоди таких визначних подій хочу подарувати комусь набір із трьох своїх листівок :

Я обрала для подарунка листівки "на всі випадки" -одна новорічна, друга-валентинка,а третя-на ваш розсуд-з якої нагоди дарувати)))
Всі листівки розміром 15х15 см
Отже,хто хоче отримати від мене подарунок,запишіться під цим постом в коментарях -все,як завжди....посилання на цей пост -вітається ;-)
А,щоб довго не розтягувати таке задоволення,то розіграю наборчик 1 вересня,якщо,звісно,виявляться бажаючі))))


пс: моя робота потрапила в ТОП кращих в блозі Art Club UA-і це не може не радувати))))

2 коментарі:

  1. Ого, вже 5 років. дорослий майже бложик)) мої вітання з ТОП-ом, пляшечка того заслуговує!
    Листівочки для подарунку гарнюськи, тому я не відмовлюсь від такого подаруночка)) Зара ще й посилання додам)

    ВідповістиВидалити
  2. Людмилко, вітаю з першою 5-річкою! І звісно з ТОП-ом! Ти молодець!
    Пригощання смачненьке - звісно хочу твою цукерочку!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...