Прихильники

15.08.15

Бірюзовий шеббі ))))

Намагалась пошеббити ))))
Великого досвіду в цьому стилі ще не маю,але я дуже старалася....
Моя новенька листівочка :

 Використала набір паперу "Тіффані" від Тетяни Синиці 
Розмір листівки 10х15 см


 А надихнуло мене на створення листівки завдання,яке проходить у блозі Днепропетровский Клуб Бумажное Вдохновение -"Чарующий шебби"
Я використала із запропонованих обов"язкових елементів : рамку, мереживо і квіти.

Спонсор завдання -торгова марка Scrap Мир

 А також надихало завдання від блогу Shabby scrap "Дамские штучки Корона "- в роботі повинен бути обов"язковий елемент-корона 
Як думаєте,я впоралась із поставленими завданнями ? ;-)

13 коментарів:

  1. класна листівочка, така багатошарова і квіточки з короною впізнаю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Юля,матеріали одразу-на корисні справи))))
      Дякую!

      Видалити
  2. Красота! Спасибо от блога Бумажное Вдохновение!
    Добавьте, пожалуйста, ссылочку на спонсора в пост:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!
      Вже додала....забула одразу )))

      Видалити
  3. Люда, яка гарна листівка! Просто чарівна! Мені дуже подобається її багатошаровість і те, як ненав'язливо виглядає мереживо;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмилко! Я таке вперше пробувала))))-можливо,щось з цього і вийшло? ;-)

      Видалити
  4. Белка, почти чисто и просто))
    Очень аккуратно и нежно)
    Спасибо от Днепропетровского скрап клуба)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...