Прихильники

11.05.15

Рожеве дерево :)

Продовжую експерементувати з саморобним фоном))))
Навіть придбала собі кілька нових трафаретів,одразу й одного випробувала....
Получилась така листівка:


Як на мій погляд,вийшло зовсім навіть нічо так))))))....принаймні,відволіклась від дурних   всяких різних думок,поки чаклувала над листівкою.
...за вікном-тепло й сонце світить,а я всі вихідні пролежала вдома(((,бо захворіла....бо лежу в лікарні....ось такий каламбур. Коротше,лікувала в лікарні одне,а приїхала додому з жахливим кашлем і простудою,ще й температура-на додачу....не пощастило :(

12 коментарів:

  1. Прикольна листівка!
    Одужуй швише! ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Людмила, выздоравливай! Открытка действительно очаровашка получилась!

    ВідповістиВидалити
  3. Листівочка чудесна і фон такий гарний вийшов!
    Відганяй ті болячки пошвдше)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юльчик!)))
      А болячки -наче показилися-так і чіпляються....подобаюсь,мабуть,я їм)))

      Видалити
  4. Ох, Людмилко! Одужуй скоріше! А листівка пречудова!

    ВідповістиВидалити
  5. Вийшло дуже красиво!Хоча мені в ній надпису бракує))))
    Людочко,дорогенька,одужуй швидше!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за побажання!
      А що до напису-я вже тепер намагаюсь робити листівки без написів,щоб не казали клієнти "давай без написів"))))))))

      Видалити
  6. Вийшло дуже гарно!!!По весняному)))
    Здоров'ячка тобі!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лідо,дуже вдячна!
      А листівка мені теж подобається-не така,як завжди))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...