Прихильники

02.05.15

Квітковий марафон.Етап 4-заключний.

Ніколи раніше не думала,що буду таким займатися)))),тобото-думала,що ніколи такого робити точно не буду)))...але...але....
А робила я листівку з саморобним фоном :)


Розмір листівки 13х13 см
За основу  майбутнього фону брала акварельний папір, пшикала й бризкала його ,розчиненими у воді,акриловими фарбами...потім ,за допомогою маски  й шпатлівки))),додала трошки цегельної кладки)))....обов"язковий елемент-квіти))))
А надихнуло на створення такої роботи завдання,яке проходить у блозі Днепропетровский клуб "Бумажное вдохновение" -Квітковий марафон


Умови етапу 4: зробити саморобний фон, використати хоча б три кольори із запропонованої палітри-в мене білий,синій,помаранчевий й колір фуксії- та обов"язковий елемент-квіти...


Сподіваюсь,що із завданням впоралась))) і ,що моя робота -приваблива))))))
пс: фон робити було ...прикольно :)

А це мої роботи з попередніх етапів
№ 1

№ 2


№ 3

А  № 4- зверху)))))
Мені особисто було цікаво виконувати ці завдання й було натхнення творити :)

6 коментарів:

  1. Прикольно:-) Мені перша листівка найбільше з цих всіх подобається - така дівчача-дівчача)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені -теж)))),але й ті теж подобаються )))

      Видалити
  2. Дуже гарні,та літні листівочки в тебе вийшли!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко! Було цікаво брати участь :)

      Видалити
  3. замечательный фон получился и не скажешь, что первый раз! спасибо, что творите с Клубом "Бумажное вдохновение"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже!
      Так,подібне робила вперше....просто,я дружу))) з фарбами,тому мені було цікаво спробувати щось новеньке ;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...