Прихильники

24.03.15

Великодні мотиви

Скоро-скоро прийде  свято світлої Пасхи!
Особисто для мене це свято-дійсно щось світле й таке хороше....
Недавно придбала набір паперу від Євгенії Курдибановської на українську тематику. В наборі був лист з картинками,дві з яких виявились на пасхальну тематику)))
Тепер маю таку листівку,розміром 10х15 см


Потім з"явилась ще й така листівка,розміром 15х15 см 



Прошу звернути увагу на квіточки,які є на обох листівках))))- я їх зробила сама)))
Якось було щось найшло на мене-вирішила наробити собі маленьких квіточок різнокольорових...ось-полюбуйтеся: перша партія))))) ....думаю,що якось ще трошки візьмусь за цю справу,адже,кілька квіточок вже прикрасили обидві мої листівки)))



Квіточок було 27 штучок,діаметром 1,5 см...
Мені найбільше подобаються червоненькі квіточки)))

13 коментарів:

  1. Я спершу подумала, що то куплені квіточки - прикольні! І листівки дуже гарні ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко!
      Ну,зате,у мене тепер в наявності є такого кольору квіточки,які мені раптом)))) знадобляться)))

      Видалити
  2. Які ж файні листівочки, навіть не скажу яка більше подобається))
    І квіточки чарівні, в тебе чудово виходять саморобні квіти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,Юля! То буває находить щось таке)))),що хочеться чогось незвичного....так як от-зробити квіточки))),але й радує те,що вони одразу й вписуються в роботи мої)))

      Видалити
  3. Людмилко, листівки чудові. Квіточки дуже гарні, я такой спершу подумала, що вони куплені, а не саморобні. Ти молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Значить,сміливо можна ці квіточки додавати в свої роботи-мають привабливий вигляд))))
      Дякую,Людмилко!

      Видалити
  4. Справді,квіточки чудові!!!!!
    І листівочки дуже гарні!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. І я не буду оригінальною - дуже гарні квіточки! І листівки - такі... українські :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,листівки українські))))-для українців)))))
      Дякую,Ларисо! Мені приємно,що вам сподобались ці квіточки-отже,можна буде ще таких навитворяти)))

      Видалити
  6. Суперові листівочки!!!! А квіточки!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарні листівки і дуже гарні квіточки!

    ВідповістиВидалити
  8. А мені ця з- вишиванкою дууууже сподобалась. така наша. рідна і дуже ніжна.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...