Прихильники

12.03.15

На повітряній кулі-до здійснення мрій!

Інколи завдання в блогах таки надихають на створення робіт))))
Листівка розміром 10,5х16 см якийсь дивний розмір ))) 
Робота мені дуже подобається))) і я вже знаю,кому я цю листівку подарую)))
Отже, щойно зробила й-одразу вам хвалюся))) :


А надихнуло мене завдання від блогу Арт Клуб -"Три в рядок",де основним елементом має бути повітряна куля (спеціально придбала собі кілька вирубок) ггг!))),а також у мене ще використані елементи з рядка-квіти і стрази

А таку немаленьку))) кількість квіточок додати мене надихнуло ще одне завдання від блогу Днепропетровский клуб"Бумажное вдохновение"-там, в блозі, розпочався "Квітковий марофон"


Основним завдання першого етапу є використати обов"язково квіти в своїй роботі та використати хоча б три кольори із запропонованої палітри(на картинці)-у мене в основному рожевий,блакитний та зелений кольори....думаю,що я зрозуміла завдання вірно))))


Нехай ваші мрії здійснюються ! ;-)

8 коментарів:

  1. Яка повітряна і легка робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Лідо!
      Вона мені теж подобається тим,що якась така получилась-легка)))...

      Видалити
  2. Як чарівно, рожеві кулі, рожеві мрії...

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже кльова! Молодчина) А фон який в блозі! )))

    ВідповістиВидалити
  4. легка і гарна робота! дякуємо від "Бумажного вдохновения"! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Класно, коли завдання надихають! ;) Листівка така романтична!
    Дякую за участь у завданні від Арт Клуб UA!

    ВідповістиВидалити
  6. Приятная и нежная работа!
    Благодарю от Art Club UA !

    ВідповістиВидалити
  7. Які ніжні повітряні кулі))) Я б на таких полетіла за своїми мріями) Дякуємо, що надихнулись завданням від Арт Клубу UA!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...