Прихильники

04.02.15

Просто мені так хочеться бути там, де і ти ...

Не питай 
Де я був коли тобі було так солодко 
Де я був коли тебе таку незайману 
Підіймали вище неба 
Тільки сам на сам 
Хіба не там

Просто мені 
Так хочеться 
Бути там де і ти 
Так хочеться 
Жити в тебе в полоні 
І бачити 
Як тікають від мене сни 
В твої долоні



Не питай 
Чи бувало так що я не міг заснути сам 
Я стояв і лиш дивився як ховає дощ 
Все що сказано тобою 
Всі твої сліди 
Бо так завжди

Просто мені 
Так хочеться 
Бути там де і ти 
Так хочеться 
Жити в тебе в полоні 
І бачити 
Як тікають від мене сни 
В твої долоні 


Наслухалась пісень Океану Ельзи ...й створилась ще одна романтична листівка...
Підкинуло ідею))) й надихало мене завдання від Арт Клубу 

Cкачать Океан Ельзи Не питай бесплатно на pleer.com

6 коментарів:

  1. Як на мене, дуже стильно виглядає поєднання сірого і світло-зеленого... Гарно!
    Дякую від Арт Клуб UA! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко! Той папір якось сам знайшов один одного))))-ніби й нічо так получилось)))

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Дякую,Іванко! Романтичний настрій був))))

      Видалити
  3. Мммм...і я тепер слухаю цю пісню)) люблю її і взагалі ОЕ люблю )))
    а листівочка чудово передає слова цієї пісні! Краса, кохання і романтика..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Просто,листівка робилась з думкою про одну людину))))))
      Дякую,Оксано!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...