Прихильники

24.02.15

Шкільна любов :)

Чи  пам"ятаєте  ви свою шкільну любов?
Чи зустрічали ви ту людину потім,через багато років після закінчення школи? Які були враження?
Коли я навчалась у 9 класі,то всім дівчатам у школі подобався один і той самий ))))хлопець,який навчався в 11 класі...Звісно,на нас,малолєток ,він не звертав уваги...Але,коли він закінчив школу,а я,відповідно,9 клас,він зі мною познайомився (о,Боже!!!)
Але наша шкільна любов була недовгою...ми розійшлися....а ,коли я якось побачила  його на вечорі зустрічі випускників десь років через 20,була...просто розчарована:чорнявий,стрункий красунчик перетворився на худого,лисуватого дядечка))))))))
Але,всеодно,спогади про той час,коли ми зустрічалися,згадується якось по-особливому приємно :)
Ось така історія-коротко)))
Моя листівка до дня 8 Березня -там,всередині є відштамповка)))
Цей папір і картинка просто випадково потрапили до рук-з ним і зробила листівку )))) ггг!!!)))


На листівці присутні квіти і листочки,виготовлені власноруч-з паперу для пастелі


Приймаю участь зі своїми квіточками у завданні від блогу Scrap Workshop


А надихнуло на створення листівки мене "музичне" завдання від Арт Клубу
 До речі,пісня Кузьми "Шкільна любов" так і крутиться в голові,дивлячись на цю листівку

Cкачать Кузьма Скрябін Шкільна любов бесплатно на pleer.com

11 коментарів:

  1. Так-так, шкільна любов, було таке)))
    Чудова листівочка, особливо квіточки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Квіточки оригінальні)))),таких нема ні в кого)))

      Видалити
  2. Людмилко, листівка просто прекрасна! Дуже рада, що моє завдання тебе надихає ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Людмило,мене надихнуло твоє завдання ;)....то ще не всі квіточки-ще кілька штучок є)))))
      Дякую!

      Видалити
  3. Чудова листівочка,і квіточки дуже гарні,такі особливі!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Свою шкільну любов пам"ятаю), та й вона мене не забуває)))))
    Дуже гарні квіточки - мені безсмертник нагадали :-)
    Дякую за участь у завданні Арт Клуб UA!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я думала,вони на хризантеми чимось схожі,а ,може,на айстри?)))))
      Дякую!

      Видалити
  5. Все тіче, все змінюється... І чорняві красунчики перетворюються на лисуватих дядечок невизначеного віку))) Проте в свій час це все було дуже гарно, потрібно і додавало наснаги до життя)) Хороша листівка, і нагадує про щось приємне...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,добре,що є приємні спогади))))...та і гарні дівчатка перетворюються на....гарних тіточок))))ггг!!! ашопадєлать? життя ж не стоїть на місці...
      Дякую!!!

      Видалити
  6. Так история понравилась - жизненно!
    И работа трогательная, цветы и мне на астры похожи ;)
    ArtClub UA сердечно благодарит тебя за участие!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...