Прихильники

19.02.15

В"язальне

Я тут трохи пригадала, як  баба дівкою була  потрібно в"язати шкарпетки))))
Колись,пам"ятаю,що займалась такими справами...
В"язала шкарпетки для бійців-допомагаю,чим можу...




Це не перші мої спроби-до того було колись зв"язано 4 пари шкарпеток...але,це було так давно...
До речі, в"язала на 5-ти спицях)))))
Сьогодні занесла волонтерам...вони,виявляється,давали ще й гроші за нитки тим,хто в"язав...а тепер фінансування нема,то.кажуть,люди неохоче беруться до справи...Особисто я й не збиралась брати за це гроші...тим паче,у мене в запасах-купа ниток....от і згодились для доброї справи...
Бережіть себе! Все буде добре! ;-)

4 коментарі:

  1. І моя мама плете на 5 шпицях. А от я на жодній не вмію ))))
    Гарненькі шкарпетки, особливо друга пара :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На 5-ти шпицях плести добре,бо плететься по колу й не потрібно сшивати виріб)))),але,звісно,було б легше плести на 2-ох,але мені тоді лінь сшивати))))

      Видалити
  2. Людочко,які класні шкарпеточки,обожнюю такі носити!)))
    Шкода,що сама не вмію в"язати((((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!
      Теплі шкарпетки дуже доречні в холод...я вмію в"язати,але в мене таких шкарпеток нема))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...