Прихильники

02.01.15

Символічно.... З Новим роком !

Любі подружки! Вітаю вас усіх зі святом Нового року!
Я вже якось писала про мою симпатію до відривних настінних календариків)))
Нарешті я зробила накалендарника(чи як воно називається?) для свого календаря....і почепила на нього новенького календарика....символічно...з настанням нового року)))


Отакий вигляд має ця дощечка без календаря :


Так,як цей прийдешній рік буде носити назву Року Овечки,то символічно я зробила декупажну підвіску...моя овечка получилась така літня, з допитливими оченятками)))) і вона у мене ще й-патріотка )))


Барашка невеличка...декупаж з обох боків....


Ну,і ще хочу показати одну підвіску-ангелика,якого я зробила для свого друга,який зараз-в зоні АТО...



Символічно....це-ангел-оберіг....з одного боку-блакитного кольору,з іншого-жовтого....
Висота фігурки 7 см.




Щоправда,я думаю,чи не надто цей ангелик-дівчачий(дитячий) ? )))
Ось такі новини на сьогодні....

10 коментарів:

  1. Людо, і тебе вітаю з Новим роком і Різдвом Христовим! Бажаю, щоб цей рік приніс мир і спокій!
    Ангелик Гарненький! А чи дівчачий? Не знаю, то ж ангелик, та й кольори патріотичні - як по-іншому.
    Ага, і вітаю з календарною обновкою! А овечка така смішна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино! Мир і спокій необхідний нам усім...
      А про ангелика я теж думаю-вони ж без статі)))))....а мій несе в собі "захисну" функцію й зроблений він з любов"ю))))),тому ,мабуть,не можна визначити чи дівчачий він чи хлопчачий ))))
      А овечка мені теж кумедна)))

      Видалити
  2. З Новим роком!!!! Веселих святкувань!!!
    Мені овечка дуже припала до душі така весела, кольорова :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Бачу,овечка привертає увагу)))))...але ж це-її рік,нехай тішиться)))

      Видалити
  3. Скільки краси!!!Найбільше покорила овечка , ангелик нехай оберігає друга, а з таким календарем нехай кожен день у новому році буде сповнений щастя, добра і удачі!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. І тебе Людочка,з Новим роком!!!!!
    Чудові роботи!!!
    Ангел-охоронець,нехай оберігає друга!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Людмилко, з Новим роком!
    І з новими роботами:))) Вони чудові!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...