Прихильники

04.12.14

Три листівки

Оце якось на днях Муза завітала до мене і ніяк не хотіла відпускати))))
Користуючись нагодою(не часто тепер Музи заходять в гості до мене), я вже відривалась як могла як виходило)))
А в результаті маю три листівки:


Перша-"оленяча"))),розмір 15х15см
Цікавий сам по собі орнамент на папері я доповнила сніжинками й невеличким букетиком,в якому ховається дзвіночок))) По-моєму,цей -зовсім не новорічний напис-дуже добре сюди вписується? ;-)


Друга-"дідоморозна"))),розмір 10х15см
Гарний папір з сніжинками прикрасила невеличкою різдвяною композицією з пуансетією, всередині є напис "Веселих свят !"


Ну,і третя-теж  "оленяча", 10х15 см ,але не така,як попередня)))))
Папір ніби й не новорічний,але дуже захотілось з ним зробити новорічну роботу))

В мене ця листівка асоціюється з казочкою про Срібне Копитце-хто пам"ятає? ;-) В мене на листівці теж з-під копит оленя відскакують дорогоцінні камінці))))
Особливу увагу приділю оленю : я сама робила чіпборда ( якщо це можна так назвати)-десять вирубок оленя склеїла між собою клеєм пва і в результаті получився об"ємчик і цупкий він такий на дотик)))



Ось такі різнокольорові і різносюжетні в мене получились листівки :)

12 коментарів:

  1. Ух, які всі гарні! Це ж треба таке - Муза приходила ;-) Олень класний

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага))) приходила й натхнення приносила))))
      Дякую,Алінко!

      Видалити
  2. Які класні! Муза молодець - хай частіше вітає;)))

    ВідповістиВидалити
  3. дуже святкові вийшли! прям такі урочисті!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт, твоя Муза гарно попрацювала!))) Моя улюблена казка з дитинства - про те срібне копитце... Дякую, нагадала )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,я теж любила ту казочку ))) і ще мультфільм такий був))),а от моя донька не знає ,що то за Срібне Копитце....
      А Музи-вони такі примхливі-сьогодні з тобою,а завтра-вже з кимось іншим)))

      Видалити
  5. Всі гарні, а от остання - така якась особливо чарівна.... казкова неначе, здається, просунеш голову крізь неї - а там - казкове містечко :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага-"в очікуванні дива"...)))
      Дякую,Ларисо!

      Видалити
  6. Людочка,чудові листівочки!!!!
    Нехай муза забігає частіше!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко! Буду ловити тепер ту Музу))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...