Прихильники

25.12.14

"Веселих свят !" -всім,хто вже почав святкувати ;-)

На вулиці-дощ....святкового настрою-нуль....а Новий рік вже незабаром ....
Зробила дві листівки,які не могла ніяк сфоткати-темно,мало світла,то фотик вирубився....щось нафоткала....
Листівки ,розміром 15х15см.
Тут -в основі папір з набору "Изморозь" ЄК


А в цій листівці використала папрі Скрап Беррі-снігурчик тут такий класний))))
А ще у мене тут фігурують шишечки маленькі))) і на обох листівках-помпончики-сніжки))))-моє недавнє поповнення запасів)))


....скільки я ще не встигаю зробити))))).....а ,може,якраз все дороблю? ;-)
А ви вже підготувались до свята Нового року?


10 коментарів:

  1. та в тебе в майстерні ельфи працюють, а ти кажеш, не встигаєш! :-) От я нічого не встигаю(((( Як завжди...
    Гарні листівки! Зі снігурем фаіоритка ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Які там ельфи-я сама собі і ельф,і Дм ))))

      Видалити
  2. Чудові листівки! А в нас зранку сьогодні сніжок почав пролітати!!!! Ура!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові листівочки!! І я нічого не встигаю))) перед НР це вже норма))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага...я завжди думаю почати підготовку раніше,а виходить,як завжди....не встигаю))))

      Видалити
  4. Гарно) І сніжок сьогоднітеж мене порадував) Встигнеться все, що є найважливішим. А все інше - коли прийде на нього час)

    ВідповістиВидалити
  5. Листівки дуже гарні! Снігур - красень, і шишечки з ягідками біля нього таки милі:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сніжна погода надихнула )))) До речі,минулої зими до нас прилітали снігурі-сиділи на дереві за моїм вікном))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...