Прихильники

23.12.14

Майстерня Людмили продовжує роботу))))

Сьогодні-з новими прикрасами на ялинку... 17 штук))))
Тут-нові й попередній набір:


Іграшки всі-двосторонні....цього разу робила не набором, а кожну -саму по собі)))),але є такі,що їх можна погрупувати)))


Зірочка й сніжинка-створюють гармонійну пару))), рукавички-ніби й різні,але чимось схожі)))


А тут-більші за розміром рукавички ( 11 см) -в одному стилі,але можуть фігурувати)))) як окремі прикраси)))
Інші всі фігурки розміром (висотою) 7 см


 Ялиночки,висота 11 см


Ну....гадаю,що з іграшками нарешті покінчено))))))....в цьому році вже більше їх не робитиму )))

19 коментарів:

  1. Людочко, ти потрудилась на славу!! Особисто в мене очі розбігаються від кількості краси!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля! Сама не очікувала,що я це зроблю)))

      Видалити
  2. Ого-го, оце так постаралась! Краса яка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля! Точно-я старалась!
      Дуже вдячна за подарунки-я в попередньому пості хвалилася))))

      Видалити
  3. Ну ти і конвеєр! )) Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Робилось все в два заходи)))) Дякую,Людмило!

      Видалити
  4. Ти так кажеш покінчено :)
    Вони ж такі гарненькі! Якщо не брати до уваги червоних, бо мені все червоне дуже подобається, то я б до супер-сподобались віднесла ще ялинки, і блакитна рукавичка :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,в цьому році-точно покінчено))))
      Дякую,Валюшко!

      Видалити
  5. Ой, які вони класні, і їх так багато!!!!! :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо,дякую! Багато-не знаю,куди тепер їх всіх подіти))))

      Видалити
  6. Просто фабрика ялинкових прикрас! Чудові іграшки! Я таку теж маю:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та вже точно якась фабрика))))
      Дякую,Людмило!

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Дякую,Іринко!
      В минулому році всі,які робила іграшки,подарувала)))) ,а собі не залишила....то тепер відірвалася))))

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Дякую,Алінко! Але.від цього масштабу аж дурно))))))

      Видалити
  9. В мене така колекція за кілька років) А тут все і одразу! Знаю, скільки то роботи з такими маціпуньками) Попрацювала на славу!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...