Прихильники

15.12.14

Листівка "З Новим роком!"

Свіженька новорічна листівочка)))
15х15 см



В основі -папір з набору "Изморозь" Євгенії Курдибановської-підтримую вітчизняного виробника! ;-)
Випробувала вперше новий штамп "цеглинки",який вже давно залежувався без діла)))
Дуже хотілось мені зробити листівку з засушеним лимончиком і паличкою кориці))) -і ось она нарядная на праздник к нам пришла  нарешті я цей задум втілила!))) Листівка получилась ароматизованою))) А ще тут є саморобна квіточка ...
Мені подобається ;-)

10 коментарів:

  1. І мені подобається!!!!!
    Дуже гарно)

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесна листівочка! Жаль ми аромату не відчуємо через монітор, але ж можна уявити))

    ВідповістиВидалити
  3. Це з того набору папір? Я не бачила там такого)))))
    Гарно! У твоєму стилі ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,з того набору)))) я ж казала :забери половину ;-)
      А мені вона- не дуже в моєму стилю)))

      Видалити
  4. Людочка, краса вийшла!!! Дуже святково!!! І, думаю, приємно втілити задум??

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,дівчата! Мені приємно,що вам подобається ;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...