Прихильники

06.12.14

До Нового року-25 днів!

Новий рік вже незабаром.....
Не знаю,як у вас,а у мене ще стільки справ не зроблено....і не почато навіть))))) Сподіваюсь,що ще встигну поробити заплановане до новорічних свят)))
Перша новорічна пляшечка :



Як вам? Мені подобається))))
Мені взагалі найбільше подобається робити декупаж саме новорічних пляшок...може,тому,що свято Нового року-моє улюблене))))
Ця пляшечка зроблена на подарунок :),тому,буду ще робити...прийдеться...для себе....я так думаю))))

8 коментарів:

  1. І мені подобається найбільше робити новорічні роботи)))) А в цієї пляшки такий насичений синій колір! Роби-роби ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені "сині" пляшки якісь найгарніші здаються))) в новорічній тематиці...

      Видалити
    2. а мені цей Санта в іншому - зелено-золотому твоєму варіанті теж гарний був ;-)

      Видалити
    3. Мені той варіант теж подобався,просто....нема зеленої фарби))))))-прийшлось щось інше вигадувати)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...