Прихильники

21.12.14

До Нового року залишилось 10 днів... і про "миколайчики"

Майстерня новорічних іграшок Людмили активно працює))))
Набір ялинкових прикрас. 9 штучок.Висота кожної 7 см.

 Фігурки двосторонні :


Іграшки прикрасять будь-яку ялиночку і принесуть святковий настрій у ваш дім ;)




А ще хочу похвалитися подаруночками,які мені приніс Миколай від Юлі ))))
Це-така гарна листівка :



...і ще-поповнення мої запасів)))


 Це я була якось виграла в Юлі додаткову цукерочку))) Дякую,Юлічко! Мені дуже сподобався цей сюрприз ! ;-)

7 коментарів:

  1. ой-ой! лише 10 днів??!!!!!! кошмаррррр!!!! :-))))
    А ти справно працюєш :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага...далі буде)))) це ще не всі штучки))))

      Видалити
  2. Гарні іграшки! Мені такі варіанти сторін найбільше подобаються :-)
    Вітаю з сюрпризом!

    ВідповістиВидалити
  3. Які гарнюні і маніпуні!!! 7 см це ж зовсім нема де розвернутися! Ну ти вже ялинку прикрасила?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми ялинку завжди прикрашаємо 31 грудня-традиційно))))

      Видалити
  4. Прекрасные игрухи!
    Арт Клуб сердечно благодарит тебя за участие!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...