Прихильники

24.11.14

Новорічна

Сніг,який нападав нещодавно,нагадує,що скоро-Новий рік!)))
Тому,у мене знову з"явилась новорічна листівка:


Листівка 10х15, папір з новорічної колекції Еко Пак



Я робила листівку,надихаючись завданням,яке проходить в Арт Клубі-"Три в ряд"
Не знаю,чи приймуть мою листівку до уваги))),але у мене створився такий ряд -іграшка(у мене-дзвіночок)-ялинка(на фоні)-шнурок(на дзвіночку)...або можна й так:сніг\сніжинки-ялинка-напівперлинки\бусинки(серединка пуансетії...бусинки-сніжинки)



7 коментарів:

  1. Люда, така гарненька листівочка вийшла і дуєе своїми світлими соковитими кольорами подобається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я трохи не дружу))) з такою новорічною кольоровою гамою,але намагаюсь щось з цим робити))))

      Видалити
  2. Гарненька листівочка, Людочка!!! А в нас ще не було снігу(((

    ВідповістиВидалити
  3. А в нас уже-по другому колу нападав)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Мені подобається :-)
    Дякую, що надихаєшся і твориш з Art Club UA!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...