Прихильники

17.11.14

Ура! Перша-новорічна!...)))

Нарешті!....нарешті вже і я почала готуватися до свята Нового року))))
У мене з"явилась перша новорічна листівка:


Листівка у формі пляшки шампанського-актуально,по-моєму...)))) Тут-фото зі спалахом)



В основі-темно-зелений перламутровий картон, рздруківка ялинки,яка-на вспіненому скотчі, дирокольні сніжинки,напівперлинки, конфеті зірочки,золотий шнурочок)))
Висота "пляшечки" 20,5 см



А надихнуло мене на створення цієї листівки завдання від Арт Клубу "Три в ряд"- я орієнтувалась на рядок :"буси\напівперлинки-ялинка-сніг\сніжинки"


9 коментарів:

  1. Як прикольно і оригінально)) Чарівна листівочка!

    ВідповістиВидалити
  2. Цікава листівочка:-))) І дуже вже "твоя"! (це я про те, шо ти в нас уже "пляшко-майстер" :-)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То я ж теж те саме подумала))))-втілити ще й в листівці "пляшкові" нахили)))))
      Дякую,Ларисо! До речі,можна навіть з той самой задекупаженою пляшкою й листівку подарувати комусь...наприклад)))

      Видалити
  3. Людочка,дуже оригінально!!!!
    Чудові в тебе пляшечки виходять,і реальні,і скрапові)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко! Та листівка,насправді,ж дуже простенька))) Просто тут оригінальна форма листівки)))

      Видалити
  4. Так-так, пляшкова майстринька))) Гарно, святково, і тематично!))) Хай буде більше гарних приводів для шампанського)

    ВідповістиВидалити
  5. І мені подобається :-)
    Дякуємо, що твориш з Art Club UA! ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова листівочка! Ти молодчинка, що вже почала готуватись до свята і запасатись листівками :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...