Прихильники

21.10.14

Фруктовниця

Ой,і довго ж я робила цю річ....вірніше,як довго я її не робила))))
Попросили зробити на замовлення,принесли заготовку ,а далі була справа за мною.....мабуть рік часу у мене припадала пилюкою ця заготовка(добре,що строки виконання  не були обмежені-коли зроблю,тоді й буде добре)...
Нарешті! Нарешті я це зробила! Ура!




Ця штука досить габаритна-30х30 см, і завдала трошки клопоту))) Думаю,більше я не погоджусь на такого плану роботу))) не хочу морочитися)))) Але,звісно,було цікаво побачити кінцевий результат.
Чому-фруктовниця? Не знаю- в магазині заготовок саме так вона називається. А сестра моя сказала,що ця річ ,на її погляд,дуже підходить для зберігання  якихось рукодільних штучок-ниток в"язальних чи вишивання...Так що-цілком універсальна річ ))))

5 коментарів:

  1. Вийшло дуже класно!!!!!!
    для зберігання різних штучок саме те)))

    ВідповістиВидалити
  2. І ніяке "воно не страшне")))) Гарно і стильно! ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. ого які розміри!!!Дуже красиво і оригінально))
    і тобі від мене сюрприз http://lidashobby.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award.html ))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...