Прихильники

19.10.14

Мрії повинні збуватися ;-)

Багато хто мріє побувати в Парижі,але...я -не з їх числа))) Мені чомусь абсолютно байдуже,чи побачу я ту Ейфелеву вежу чи ні на власні очі...у мене є зовсім інші мрії)))
А одна молода особа дуже мріє побувати у французькій столиці і моя листівка робилась з думкою про цю дівчину)))



В цій роботі вперше спробувала свою маску-трафарет "цегляна стіна"-ефект мені сподобався)Принаймні-прикольно вийшло)))
Не могла ніяк сфотографувати по-людськи))) листівку,тому спробувала ще й-на темному фоні:



Нехай ваші мрії збуваються! ;-)

10 коментарів:

  1. А я б хотіла побачити - ну, не так, щоб вже геть хочу, аж не можу))), але для загального калейдоскопу вражень не завадило б! :-)
    Цікава листівка - жодна стіна не стане на заваді до здійснення мрій!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,якби мені випала така нагода-я б теж не відмовилась))))
      Так,думаю-стіни ті навіть потрібно руйнувати(при потребі),аби досягти своєї мрії!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Воно й добре,що у кожного-свої мрії)))) і кожна мрія має право на існування!

      Видалити
  3. Ну як на мене то Ейфелева вежа, то не саме яскраве. що є в Парижі)) Париж сам по собі дуже гарний і переповненний всілякими цікавинками, музеями, мостами.... Тому мені би хотілося ще раз в ньому побувати, але не заради вежі, а щоб оглянути те, що невстигли))
    Нехай наші мрії збуваються, у кожного свої!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як радить Пауло Коельо:у невідомій країні(місті) відмовитись від споглядання музеїв)))-бо то минуле...а краще поблукати вулицями й роздивитися всі принади теперішнього(сучасного) ;-) Але,нехай мрії збуваються!

      Видалити
  4. Гарна і яскрава листівочка!!!!!
    І справді,нехай у кожного здійснюються свої мрії!!!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Так,на те вони і мрії-щоб збуватися! ;-)

      Видалити
  5. Краса! Просто краса! Листівка дуже гарна.
    Я теж мрію побувати у Франції, і побачити не лише башту, на мене б більше враження справили б лавандові поля у провансі :))) А башта - просто як символ країни. Але ж який символ?!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Красиво! Как интересно разнит цвето передача на открытке, как будто две разные. Мечты они окрыляют и пусть они сбываются!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...