Прихильники

17.09.14

Музично-помаранчева в крапочки)))

Саме така листівка в мене створилась-незвичний помаранчевий колір у поєднанні з чорним склали одне одному гарну компанію)))
Нотки на рамочці відштамповані новим фоновим штампом.Підвіска скрипічний ключик сюди вписалась "в тему")))
Розмір листівки 10х15 см
Листівку можна подарувати вчителю музики на професійне свято,чи любителю музики-з будь-якої нагоди(напис на листівці -універсальний)


А надихнули мене на створення цієї листівки аж два завдання.
Помаранчево-чорна палітра в марафоні Tropical Fruit в блозі Scrap Workshop
У марафоні вже було два завдання,які я хотіла виконати)))та й не получилось...на цей раз я вже не пропустила завдання)))


А також надихнуло гарне завдання "Поговорим о музыке" в блозі Київського скрапклубу-ну як я музикант могла оминути таке "музичне" завдання? ;-)


20 коментарів:

  1. Як красиво та контрастно!І яка композиція взагалі вийшла)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! З тою композицією заморочилась-ніяк не могла сфоткати,щоб мене все влаштовувало)))

      Видалити
  2. Людмило, так гарно все поєдналося! Святково і яскраво. Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оля! Я тепер собі знайшла"новий" фон для фотографування листівок!ггг!!!)))

      Видалити
    2. Дуже вдалий і класний фон. А де він був раніше? Це ж не бутафорія???)))

      Видалити
    3. Воно-справжнє!!!)))) Воно-у мене вдома))))
      Просто,щось я раніше не звертала на цей "фон" уваги:)

      Видалити
  3. Людмилко, листівка дуже гарна! Дуже дякую за участь в завданні від SW!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я рада,що приймаю участь у завданні!
      Дякую,Людмило!

      Видалити
  4. Якби я була вчителькою музики, мені б така листівка сподобалася на свято вчителя ;-)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарне поєднання кольорів!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Яка соковита листівочка!!!! Дуже подобається і фон те що треба!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Отличная открытка! Сочная и яркая! Спасибо, что творите с блогом Scrap Workshop!

    ВідповістиВидалити
  8. Ех, така осіння і музична!!! Колірове поєднання сподобалось теж. І фото на фортепіано :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валюша! Ти мене розумієш ;-)-"музична" листівка...точно))))

      Видалити
  9. Какая сочная красота!
    Спасибо за участие в блоге Scrap Workshop!

    ВідповістиВидалити
  10. Какие цвета красивые, ну просто бабье лето! Спасибо, что творите вместе с Киевским скрапклубом)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...