Прихильники

10.09.14

Бірюзова пляшечка

Я робила якось на замовлення шампанське,але ніяк не наважувалась показати цю роботу)))
Робилося все в дуууже короткий термін,дороблялося вночі,а забрали пляшку раненько...а я не встигла сфотографувати...
Вірніше,я зробила пару кадрів,але ,на жаль,вони дуже невдалі...
На згадку всеодно захотілось залишити фото,тому показую те,що більш-менш можна показати розгледіти:


Використала новеньку серветку(ще з таким малюночком робіт в мене не було).Чомусь захотілось зробити все в бірюзових кольорах (добре,що клієнтка особливих вимог не пред'являла) Написала імена наречених та дату весілля,зверху-мій "фірмовий" букетик)))
Ось такі справки :)

10 коментарів:

  1. Пречудова пляшечка! Щось мені раніше бірюзовий колір не дуже подобався. А це подивилась на твою пляшечку, і такий він мені симпатичний став :) Щось в ньому є і мрійливе, і позитивне, і водночас трохи сумне. Все, вирішила. Щоб впевнитись чи мені справді цей колір близький, треба з ним щось зробити :))) Пішла думати проти ночі :)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило! Я якось теж ставилася байдуже до такого кольору-він був мені нецікавим))),але ,поексперементувавши,побачила,що -так нічо))))

      Видалити
  2. Дуже класно!!!!!!
    А я навпаки дуже люблю цей колір!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванко,дякую! Мені вже цей колір теж подобається;-)

      Видалити
  3. І мені цей колір подобається)) Пляшечка гарненька вийшла!

    ВідповістиВидалити
  4. Цікава пляшка - і картинка, і колір...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю,чи така вже й цікава-робилась швидко і я не заморочувалась особливо...аби-попоростіше)))
      Звісно,вживу вона гарніша)

      Видалити
  5. А бірюзовий колір, здається, у всіх так: доки дивишся збоку, думаєш "ну і що в ньому такого?", а коли спробуєш сам - полюбиш назавжди :-) З власного досвіду кажу :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може й так;-) Я то якось по-особливому цей колір не сприймала,але в цій роботі мені він теж подобається)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...