Прихильники

19.08.14

Листівки в українському стилі :)

Вчора приходило натхнення...а я вже й рада старатися))))
Спочатку була створена ця листівка (набір паперу ЄК "Моя  Україна")-тепла і яскрава,як літо:

  
А потім,трохи подумавши,зробила й таку більш холоднішу листівку :


Зробила спеціально на листівках тематичні написи,бо дуже часто люди,які звертаються до мене за листівками,хочуть бачити на листівці конкретний напис...найчастіші звернення-це,щоб на листівці писало "З Днем народження". Тому вирішила зробити такі однотипні листівки(для Нього й для Неї?)ггг!!! і щоб обов'язково-з написом)))


Все частіше почала задумуватись:а чи варто ще вести блог?.....

13 коментарів:

  1. Людочка, ти правильно зробила, натхнення потрібно ловити за хвіст))) Листівочки суперові, синя особливо сподобалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Коли зробила жовту,то вона мені подобалась,а як зробила синю-ця вже більше подобається)))

      Видалити
  2. а чого б і да?))) скоро всі повернуться з відпусток, розберуться з школами-садочками і знову прийдуть в блоги.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю....щось не цікаво вже))) Потрібно щось інше шукати чи що?

      Видалити
  3. Це чудово, коли присутність натхнення та вільного часу співпадають! Тоді народжуються такі чудові речі :-) Зараз особливий попит на патріотичні вироби :-)
    Таааааак, що за хандра з приводу блогу???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене ніби й є вільний час,але,мабуть,коли його забагато,то -не на користь,бо тоді лінуєшся взагалі щось робити:)
      Це не хандра,просто задала питання)

      Видалити
  4. Листівочки дуже красиві і патріотичні!!!!!!!!

    Що за настрій?

    ВідповістиВидалити
  5. Як на мене то синя теж тепла і душевна! Добре тобі, і натхнення, і час. А тут руки аж трусяться, хочеться щось зробити, а часу....
    Люда, зараз такий неспокій у серцях, але ж з часом все владнається, тримайся!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ...інколи від того "вільного часу" просто їде дах:( так-так...Мабуть,старію вже....не хочеться нічого робити:)

      Видалити
  6. Якби я вибирала листівку для себе, я б обрала холоднішу))) Але вони обидві гарненькі :-)
    А шо вже сталося з блогом? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені холодніша теж більше подобається,а з блогом нічого не сталось....роздуми на тему...депресія.мабуть,прийшла раніше-ще ж не осінь... :)

      Видалити
    2. Варто, чи не варто - не знаю - це ж тобі вирішувати, бо від тебе залежить, які цілі ти переслідуєш , ведучи цей блог ;-) А осінь ж вона така - може і літом прийти...

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...